fredag 18 september 2009

Statistikräknare

Jag fattar ingenting...på min blogg står det att jag har haft 5 besökare idag, men på mitt statistik konto står det 18st och det visar 18 olika IP adresser ??!! Skumt!
Whatever!

Vi har haft en trevlig stund med Sara o Theo idag. Fikat och vandrat på stan. Träffade en gammal killkompis, "Fisen", idag. Var sååå kul att se honom. Känns som om det var evigheter sedan!

Snart kommer MU hem och då blir det en promenix i det fina vädret. Emma är inte på strålande humör just nu. Lite hängig och gnällig. Tror hon har ont i munnen.
Patric ska gå på bio ikväll, Flickan som lekte med elden. Jag är avis, vill oxå gå.
Den Stieg Larsson trilogin är såååå sjukt bra. Jag var nästan som besatt när jag läste dom böckerna , hade boken med mig överallt ;)


Näähe om man skulle göra nå´n nytta?!

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar