söndag 13 september 2009

Läggdax

Japp, nu är det snart läggdax för mig. Syrran har varit här på en kaffe...eller 2 koppar var det nog allt ;) så kvällen har gått så himla snabbt.
Nu ska sonen lära mig spela nå´t spel som heter FarmVille på facebook. Vet inte om jag är sugen egentligen. Har jag tid med det?
Patric är som besatt, tidigare ikväll när han var o tränade så var jag tvungen att skörda åt honom på spelet för annars skulle skörden ruttna. Hahaha
Jag vet inte om jag har tid med det där. Hur kul är det om man sitter på stan o fikar och måste stressa hem för att skörda eller mjölka kor? ;)
Jaja, testa kan man ju göra. Hälften av mina vänner på facebook verkar ju tycka det är kul iaf.

*gääääsp* Längtar enormt mkt efter sängen. Trött, trött i trött trött...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar