torsdag 3 september 2009

Go & gla´

Emma har varit på ett strålande humör hela kvällen. Underbart! Har haft en jätte mysig och rolig kväll med stor & liten ( mina barn )
Tog några härliga bilder på lillskruttan förut. Ville ta på Patric oxå men han vägrade :(
Han tycker jag är manisk när det gäller att ta kort. Ja, jo, det är jag nog. Men jag älskar verkligen bilder. Ska nog önska mig en systemkamera i julklapp och nå´n foto kvällskurs ;)



















Tidigare idag var jag på körskolan. Körningen gick super! Jag köpte med mig mackor hem från kallskänken som jag och Ingela fikade på. Gott? Mmm, väldigt nice! Var kul att träffa Ingela. Har inte sett henne på hela sommaren.
MU åkte på att jobba ikväll. Lite trist att inte ha honom hemma men skönt med lite kvalitétstid med mina älskade barn!
Jag har alltid så kul ihop med Patric. Vi kan prata om allt och vi skrattar alltid mycket när vi umgås. Härligt!
Emma älskar oxå sin brorsa och skiner med hela ansiktet så fort hon ser honom. Syskonkärlek!
Jag är så lycklig




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar