söndag 20 september 2009

Spårlöst försvunnen

Läste precis om den försvunna tjejen från O-hamn som nu har hittats i Falun där hon bodde. Hon har ju varit försvunnen ett tag nu och tydligen är det hennes blivande man som mördat henne. Tragiskt!
Alltid när jag läser om försvunna tjejer så tänker jag på min vän Annelie O som försvann i September 1997. Så många år sedan och ändå vet man ännu inte vad som hänt henne?! Undra om sanningen någonsin kommer fram?


Ovan är en länk där man kan se en film om Annelie och hennes försvinnande!


Hur har natten varit? Snörvlig, täppt o hostig, så jag kan väl inte precis påstå att den varit toppen.
Blir en lugn dag idag. Kanske försöker mig på en cykeltur med Emma ;)

( Tack farmor för barnsadeln )




Ha en skön söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar