tisdag 1 september 2009

Hypokondriker?

Eller allvarligt sjuk? Idag har jag ont precis överallt. Magen, huvudet, handleden, fötterna, lite små ont i halsen, förkyld, "grus" i ögonen...Svininfluensa?

Magen= PMS dax

Huvudet= För lite sömn och vatten

Handleden= Vet faktiskt inte varför jag har ont där. Har haft det snart 1 månad...skumt!

Fötterna= 1 timmes promenad i fel skor igår

Små förkyld och halsont= Nå´t som går och som jag känner av varje morgon men som blir bättre under dagen. Inget allvarligt! Antingen håller jag på att bli sjuk eller så är jag sjuk men mitt immunförsvar är så starkt så det motar bort skiten när kroppen väl vaknat till liv :)
Motar Olle vid grind, helt enkelt!

"Grus" i ögonen= För mycket tid vid datorn? Eller oxå pga trötthet!

Skönt! Jag hade en lösning på allt. Jag är inte allvarligt sjuk eller hypokondriker, jag har bara en dålig dag helt enkelt!

Hur löser man det? Jo man stänger av datorn, tar 1 glas vatten, 2 panodil, sen åker man med familjen och matar fåglarna i stadsparken, äter lunch på stan och sen pluggar man teori på körskolan och resten av kvällen så softar man framför tvn, liggandes ner i soffan med täcke och kudde.

Och imorgon vaknar man upp som en ny människa igen!
Kan det vara så enkelt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar