lördag 26 september 2009

Mysdag

Patric har sovit hos en kompis, MU är på golftävling och jag o Emma myser hemma ;)
Vi har haft en underbar morgon. Inget pip o gnäll från lillfian. Väldigt glad och tillfreds. Vi har lekt, dansat, sjungit och tittat på tv. Hon är så snabb på att ta sig fram nu. Går man ut från rummet hon är i så följer hon snabbt efter ;)

Vid 13 ska vi på kalas hos Engla och sen blir det hem o softa några timmar innan det är dax för....
....Paaaarty! ;)
Ska bli så himla kul.
Lina ska passa Emma och jag o Pillan ska ha lite förfest här hemma sen drar vi inåt city. MU ska oxå ut ikväll så vi lär väl slå oss ihop framåt kvällen/natten ;)

Trevlig lördag allesamman!



*UPPRÖRD* Det gör så ont i mitt hjärta och jag blir så upprörd, ledsen och arg när jag titt som tätt läser om misshandel på små barn. Syrran visade en hemsk film om en barnmisshandel i Mexico och igår kväll läste jag om en misshandel på en 6 mån baby i Danmark. Alla ben, i stort sett, i kroppen var brutna. VA? Hur är det möjligt? Hur kan man göra ett litet oskyldigt barn så illa?
Hur är människorna skapta? Omänskliga!
Nu måste jag gå och krama Emma.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar