måndag 14 september 2009

En bonde i vår by...

...en bonde i vår by....
Jag är helt såld på FarmVille spelet. Gud va kul! Går verkligen in seriöst för att skörda och ta hand om djuren haha. Kanske borde blivit bonde?

Känner mig alldeles mör i hela kroppen efter kvällens träningspass. Sitter o slappar i soffan och har ätit god fruktsallad.
Blir sängen tidigt idag. Måste upp klockan 8 imorgon och skörda. Haha jag vet, löjligt...

Imorgon ska Emma o jag vara hemma och ha en mammaEmma dag. Härligt!
Kanske tar en långpromenad och hälsar på MU på jobbet. Vi får se helt enkelt. Vi gör det vi känner för och som faller oss in.
Vi kanske ligger inne på soffan o slappar hela dagen. Det vore inte helt fel. Men om jag känner mig själv så lär jag bli rastlös och MÅSTE göra nå´t. Dessa måsten...

För er som inte visste så är det klamydia dagen idag :) Vad det nu innebär vet jag inte. Hur ska man fira den?

Gonatt!

2 kommentarer:

  1. Haha, jag är också helt Farmville-torsk! På tal om det & facebook så kan du väl lägga till mig där om du vill - Maria Bodin är mitt egentliga namn ;) Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Hej ja va kul. Då ska jag leta upp dig.
    Farmville är skitkul ju ;)
    Kram

    SvaraRadera