torsdag 1 oktober 2009

Fam. Gnäll

Usch, idag är det inget kul. Känner mig enormt gnällig. Är riktigt less på förkylningen som inte vill ge med sig. Fortfarande igentäppt, ont i huvudet, hostar på nätterna...va f**n är det här? Blää vad segt! Jag känner mig enormt trött o sliten.
Och varför har jag så förbannat ont i min handled?

Emma är extremt pipig och INGENTING är bra eller roligt just nu för lilla damen! Kommer bli segt att vara själv hemma med henne 3 da´r nu om hon ska ha det här humöret. MU ska iväg på golfweekend. *avis* ( dock inte på golferiet men på att få åka bort själv)

Idag har jag haft dubbel körlektion och pluggat lite teori. Det går sakta men säkert framåt ;)
Mamma var här en runda på en kaffe. Hon hade med sig sina hemmagjorda bullar. Världsklass!

Nu under eftermiddagen har jag styrt med försäkringskassan ang dagar som MU skänker till mig. Och så har ringt runt och kollat lite om framtida dagisplats till Emma. ( Hua! Ångest! )

Ååååååå jag vill hitta på nåt kul! Behöver energi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar