onsdag 14 oktober 2009

Soffpotatis

Jaa jag avnjuter min kväll med sambon i soffan framför alla bra tv-program.
19.30 Halv åtta hos mig
20.00 Arga snickaren
21.00 Oskyldigt dömd ( Vill eg se Greys oxå men det går i repris på söndag )
22.00 Southland

Perfekt tv-kväll! Tror vi ska fixa lite grönsaker och dipp nu med. Mmmmm...Vardagslyx!
Vår förkylda lilla tjej sover gott och vi njuter av lugnet.
Har varit en fix o trix dag här hemma. Sortering och rensning har det varit på schemat. Emma o jag var en runda hos mamma och tog en fika. Lina gjorde en grymt god latté. Tack!
Sen gick vi en långpromenad, svärmor tittade förbi, middag lagades, jag har tagit ett bad och nu sitter vi bänkade framför tvn.

På lördag ska vi ut o äta och gå på bio med Sara o Patrik. Vi ska se "Flickan som lekte med elden". Trevligt, trevligt! Lina passar Emma här hemma, snällt. Det ska bli skönt att få lite vuxentid.
Hoppas Emma blir bättre från sin förkylning snart. Tycker så synd om lillskruttan.

Just det! Grattis M till din lille son. Bra kämpat! :)
En vän till mig fick en bebbe idag och MU har fått äran att hämta hem dem från BB imorgon.
Jag är lite avis som inte kan hänga med, e såå sugen på att se en liten bebis ;) Men vi får träffa honom när Emma blir piggare.

Kvällsfika på G nu!
Om jag inte har sagt det innan så säger jag det nu: Jag har en underbar sambo ;) *Kärlek*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar