söndag 25 oktober 2009

Sorry

Har inte hunnit med att skriva. Igår var en fullspäckad dag. Middag på sta´n med svärmor, fika hos MUs mormor, 3 rätters lyx middag och en mycket trevlig kväll hos Sara o Patrik ( tack vänner... mycket uppskattat ) Vankade bakis idag men det var det värt hehe
Idag har vi städat och packat. Emma var hos mormor & morfar några timmar medan vi grejade här hemma. Vi blev bjudna på middag hos mams o paps, kroppkakor. Yeah right va gott!
Nu ikväll har vi grejat med det sista som behövdes innan vår avfärd imorgon. Amanda var här och fick lite info om allt som "måste" göras här i huset när vi är borta. Hon ska bo här och passa Tarzan. Snällt!
Jag o Lina har varit ute o powerwalkat en runda oxå. Skönt!


Har resfeber ;) pirrar konstigt i magen och tankarna bara snurrar i huvudet. Har läget under kontroll ( tror jag ) men ändå är jag stressad över att ha glömt något.
Äh...huvudsaken att vi får med oss pass, biljetter och inte tappar bort oss själva nå´nstans på vägen så kommer nog allt lösa sig ;)
Jag kommer väl ha möjlighet till internet under resan och uppdaterar lite emellanåt. Kommer väl mest skriva i vår dagbok på Resedagboken. Vårt alias där är: malle_74
Ha det så bra allesammans. Nästa gång jag skriver så är jag låååååååångt härifrån ;)
Kram
Sötnos

Bubbelbad

Fotbad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar