onsdag 14 oktober 2009

Bastard!

Nå´n som vill ta emot en sunkig, trött och orkeslös mamma?
Förkylningen som har tagit över våra kroppar tar snart knäcken på oss. Emma är så super förkyld. Jag har trott hela tiden att det kan vara pga alla tänder som poppar upp men inatt när jag vankade framåt tbax med henne så var hon rosslig i bröstet.
Jag har sovit MAX, utan att överdriva, 2 timmar inatt. Emma har inte alls mått bra. Pip, gnäll, orolig, ville inte ligga i sängen, ville ingenting. Fick suga snor ett antal ggr för det lät som om hon inte fick luft!
Tillslut somnade hon på min mage.
MU och jag börjar oxå bli riktigt förkylda IGEN. Vad är det här?

Jag står inte ut! Jag vill snyta ut allt jävla snor som finns, hosta bort alla bakterier, sova mig pigg och få ett normalt liv igen.
Nå´n som har ett bra tips på hur man driver ut the "förkylningsbastard" som tagit över våra liv?

2 kommentarer:

  1. fridas nässug finns alltid;) hihih.
    jag kan ta emma en stund idag om ni vill vila, slutar vid 11. jag ska bjuda dig på white mocca någon dag :) <3

    SvaraRadera
  2. Du e så gullig söta lillasyster, hör av dig sen. puss

    SvaraRadera