torsdag 22 oktober 2009

Emma hjälper till hemma

Det ska börjas i tid.

Jäkla vad snabb hon é. Vi hann knappt blinka förrän hon stod vid luckan och var på väg in i maskinen ;)









Det händer så mkt nya saker varje dag nu. Man hinner inte riktigt med.
Hon är sååå söt när man håller upp handen säger: High five!
Då sträcker hon upp sin hand o slår mot min hand ;)


Jaha, då har denna dagen oxå "försvunnit". Men idag har jag ändå hunnit med en del och bockat av lite på min lista. Nice!
Känner att jag nog har läget under kontroll inför resan.
Patric och jag var ute o gick en långpromenad tidigare ikväll. Skönt att gå ut o gå när man behöver rensa tankarna lite.
Lite jobbigt att gå med Patric bara. Han har ett tempo utan dess like. Ingen powerwalk där inte, snarare speedwalk ;)

Imorgon blir det en tripp till Hansa city och spana in nya mode huset.
Nu ska jag krypa ner och försöka somna brevid min snarkande sambo.

Sleep tight friends!









En mysig bild på Emma och mitt kusinbarn Zion. Så fina ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar