söndag 11 oktober 2009

Små detaljer...

...kan göra så mkt

Älskar denna tavlan...


...och hyllan som vi har i hallen. Inget märkvärdigt alls, men trivsamt!




Tycker om ordet " Lycka" över vår säng. Vill köpa fler ord att ha på väggen.


Nu sitter jag och njuter av lugnet. Har haft en vääääääldigt pipig tjej här ikväll.
Vi var en runda hos Sara, Patrik och Theo, käkade, fikade och hade trevligt. Emma o Theo lekte jätte bra. Dom är sååå goa mot varandra. Kärlek i tidig ålder ;)

När vi kom hem tog jag tempen på Emma som var 38.6 Hon sov en stund men efter uppvaknandet har det inte varit en pigg tjej.
Mycket bärande hela kvällen.
MU är och jobbar, Patric tränar och jag ska bara ta det lugnt. Skulle sortera tvätt men det sket sig. Inte lätt att göra det när man haft en dotter i famnen hela kvällen. Det blir morgondagens projekt.
Tänkte faktiskt ta mig in till sta´n en runda imorgon. Utan man och barn. Blir en fika med Pillan och så ska jag uträtta några ärenden inför Thailandsresan. Så jag kan stryka några punkter på "to do-listan"

Kärlek och respekt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar