fredag 9 oktober 2009

Sjukhus

Ja, idag kan man nästan kalla vårt hus för sjukhus. Ett med hus med sjuka i haha Åååå va rolig jag var nu ;)
Båda mina barn är sjuka. Förkylda & hostiga. Patric har sovit hela da´n och Emma är oxå rätt hängig. Fast just nu har hon överskottsenergi och far runt i hela huset och pillar på saker hon INTE ska pilla på. Och hon är snabb den lilla marodören ;)

Tycker synd om lillfian som är så täppt. Men det är skönt att Fridas nässug finns så man kan hjälpa henne på traven! Undra om Patric skulle tillåta att jag använde nässugen på honom? Hahaha...det vore nå´t!

Jag har varit på körskolan en runda idag men blir såååååå less på mig själv. Kan inte lära mig vissa saker och just nu så kräks jag snart på allt som har med släp att göra, bruttovikt, tjänstevikt och fan o hans moster.

Nähe nu måste jag återgå till mina plikter här i "sjukhuset" ;)
Fast, jag måste erkänna, sambon har tagit på sig marktjänst. Han städar, plockar och nu är han och handlar. Vad är det som händer?
Skönt är det iaf ;)

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar