torsdag 8 oktober 2009

Jahopp...

...då har den här dagen gått.

Vi har varit hemma hela da´n. Emma är så förkyld så vi valde att stanna hemma från öppna förskolan idag.
Marielle kom hit o käkade lunch med oss. Hon ska ha barn om 1 v....åå vilken mage hon har ;) ser sååå underbart härligt ut MEN jag skulle inte vilja byta med henne.
Jag kunde nästan känna paniken jag hade i slutet av graviditeten bara av att titta på Marielle idag. Man känner sig stor o otymplig, jobbigt att gå, man svettas, halsbränna , kissar hela tiden ( Marielle, du är skyldig oss en toarulle haha ) Det är fint att titta på andra som är gravida men jag själv kände mig som en gigantisk valross och jag känner INGET behov av att bli gravid igen ;)

Marielle stannade även på fika och Pernilla kom hit och gjorde oss sällskap. Trevligt, trevligt!
Se´n kom syrran med sina kids hit en runda oxå.
Istället för att gå på öppna förskolan idag så hade vi öppet hus här hemma ;)

Nu sover lilla Emma gott, Patric sitter vid datorn och MU o jag softar framför tvn.
Tror det är dax för lite kvällsfika!

Imorgon drar jag till körskolan tidigt!

Tjing! Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar