torsdag 1 oktober 2009

Golfänka

MU ska iväg och spela golf i helgen så jag är "home alone".
Det innebär att jag kan äta, sova o fisa när jag vill. Jag slipper se golf på tv, jag får ha datorn för mig själv, jag kan bre ut mig i sängen, jag behöver inte dela på tidningen på morgonen. Det låter kanske som om det skulle vara skönt att vara golfänka...men näää, jag saknar honom redan!
Men man behöver lite tid ifrån varandra ibland och man behöver få göra saker på egen hand.
Så jag är glad för hans skull att han kommer iväg. Och det innebär ju oxå att jag har en innestående helg för spa och shopping...eller? ;)

Nu väntar sängen för mig. Jag är sjukt trött och har varit enormt frusen HELA da´n idag. Har frusit så det har gjort ont i kroppen emellanåt. Thank God för ett värmande bad, filtar o värmeljus ;)


Natti Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar