fredag 23 oktober 2009

Utdömd

Jag blev utdömd tidigare idag av min syrra för att jag är dålig på att uppdatera bloggen.
Hon har så rätt så rätt. Men jag har så mycket i huvudet nu, känner mig stressad och ofokuserad.
Vet eg inte varför jag stressar upp mig. Tycker ju att jag har läget under kontroll.
Men, that´s me. Jag har en förmåga att stressa upp mig helt i onödan. ( Ja MU, jag erkänner att jag oftast stressar i onödan )

Tror jag har lite resfeber ;)
Mina vänner, inte för att göra er avundsjuka eller så men snart sitter jag i bikini under palmerna, leker med fötterna i sanden och har en kall öl i handen.
Wiihoo vilket bra rim ;)
Och wiihoo så underbart det ska bli!





Vad har hänt idag då?

-Besök i MODE-huset


- Lunch på Ikea


- Citygross


- Kyrkogården och tänt ljus


- i sta´n på Forex och växlat till bath ( Thaipengar )


- varit på Ica Magneten


- packat


- vikt tvätt


- lagat mat


- kollat på Idol



Och vad händer nu? Nada! Skönt!





En bild på min tokiga son som köade utanför MODE huset tidigt i morse för att få presentkort på HM ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar