tisdag 13 oktober 2009

Trött...

...tröttare, tröttast. That´s me!
Jag är så där trött så om man blundar en halv sekund förlänge så somnar man.
Känner mig nästan berusad. Är fullkomligt avslappnad, fnittrig och okontrollerbar! Härligt! ;)
Men ååå vad jag längtar till sängen.
Dock är det några timmar som ska slås ihjäl till dess att det är bedtime. Och hur ska jag fördriva den tiden? Joo, jag ska sortera och vika tvätt. Hallelujah moment, not! Blir ju inte direkt piggare av det!
Men ska bälja i mig lite kaffe nu och förhoppningsvis piggna till lite.

Idag har varit en bra dag och Emma har, trots kraftig förkylning, varit på ett strålande humör.
Jag åkte tidigt till körskolan, var inne i stan och uträttade några ärenden, blev upphämtad där och så åkte vi o handlade. Väl hemma så kom mamma, Josse o Meja och hälsade på. Emma och jag har gått en långrunda, vi har lekt och lyssnat på musik i hennes rum, ätit middag och nu är det fikadax!

Nähe, nu väntar kaffet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar