fredag 1 augusti 2014

Känslig

Igår fick jag blommor. För att jag är en klippa. Det värmde ❤


Jag blev väldigt glad och lite lipig. Jag är så otroligt känslig. 

Nu har jag legat ute i solen en stund och gjort klart en musikquiz tills imorgon. 
Har även fixat en skatt till barnens skattjakt. Har dock inte kunnat göra en skattkarta än för jag vet inte hur det ser ut på Elitens lantställe. Hehe
Ska bli så kul att få komma dit imorgon. En hel dag/natts äventyr. 

Min fina lillasyster fyller 20 år imorgon. Missar hennes fest. Men jag får fira henne en annan dag ❤

Idag blir en lugn dag. Ev hjälpa Helena med flytt. Annars bara umgås med mina älskade barn, stor o liten. 

Jag har bestämt mig för att inte försöka tänka på sjukdomen/örat innan jag ska läggas in. Bara ha kul. Blir tufft nog ändå efter behandlingen. 

Kan inte låta bli att fnissa lite när jag tänker på andra som har papper redo, snyter näsan och torkar den hela tiden när dom är förkylda. 
Jag går med papper o torkar i örat Hahaha
Man kan inte annat än skratta åt eländet. Blir enklast så.

Ha en härlig fredag ☀

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar