måndag 11 augusti 2014

Prinsesstårta

Ligger på soffan. Försöker blunda lite. 
Ska åka och hämta Patric med kompisar på Strand om ett par timmar. 
Erbjöd mig faktiskt själv. 
På tiden att jag skjutsar på honom. Han ställer alltid upp och kör oss ❤
Och sen visste jag att jag ändå skulle ha svårt att somna/sova inatt. Känner mig nervös och orolig inför imorgon. 
Men det går säkert bra. 
Har en tröstpresent i väskan som jag får öppna på sjukhuset imorgon. Sara o Theo var förbi här idag. 
Dom lämnade en present till mig och en till Emma. Så himla gulligt av dom. 
Vi har så otroligt många fina , omtänksamma människor runt oss. 

Ramona som har varit här med sina fina tjejer, Amelia o Ninna, hade oxå med sig en present till Emma. Ett väldigt gulligt halsband. En prinsesstårta. Med en berlock som man kan sätta på ett armband. Sååå fint. 
Det är en släkting till Ramona som har gjort det. 


När Ramona var här käkade vi lunch, fikade och hade ett par trevliga timmar ute i trädgården. Emma o Ninna lekte jättebra. 

När dom åkte hem kom Emmas bästis hit på lite lek. Jag gjorde även mat till tjejerna. 
Båda var taggade för inskolning på skolan imorgon. 
Bara en vecka kvar tills dom börjar förskoleklass. 

Själv har jag mest bara irrat runt här hemma hela kvällen. 
Känner mig stressad. 
Tog ett långt bad innan. Försökte slappna av lite. 

Nu ska jag iallafall blunda lite innan jag kör mot B-Holm.

Sen några timmars sömn innan sjukhuset. 

Natti natt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar