torsdag 21 augusti 2014

Ont det gör ont

Hade tänkt gymmet idag men det blev till att hoppa över det. Tycker jag har ont överallt. Framför allt i huvudet , ner i nacken o skuldran. Gör rätt ont på armen oxå som är blå och öm längs hela vägen. 


Frukost och ta det lugnt blev det istället. 
Funkar lika bra det. 


Väntar på att läkaren ska ringa upp. Tänkte skänka mitt öra till forskning så jag ska skära bort det i em. Typ så känns det. Ta örat. Gör vad ni vill med det. 
Jag vill iallafall inte ha det 
Släng in det till tigrarna på Ölands djurpark. Eller nåt...

Usch vad jag känner mig tråkig. Gnällig. Trött. Och trist. Som en gammal kärring. Var det 40 jag fyllde? Aha...kan ju tro att det var 87. 

Ska jag gå och lägga mig igen dra täcket över huvudet och tycka synd om mig själv? 
Eller ska jag rycka upp mig, ta en dusch, fixa mig, på med fejksmajlet och försöka ha en bra dag?

Jag ska ju träffa sonen så självklart kommer den här dagen bli bra om jag vara rycker upp mig lite. 

Ryck ryck...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar