fredag 29 augusti 2014

Beröm

Jag är så sjukt dålig på att ta beröm. Skakar ofta av mig det med ett , äh! 
Och blir nästan generad. 

Idag har jag däremot bara sugit i mig. Har fått beröm från krönikan idag. Både av vänner och såna jag inte känner. Det glädjer mig något oerhört. Tack ❤
Har ju liksom aldrig varit den som tycker att jag är bra på nåt. Otroligt självkritisk. 
Men nu ikväll känner jag mig glad. Jag är fan bra ibland alltså ;)
Det firar jag med ett skumbad och glas vin. (Ligger o skriver i badet. Simultankapacitet) 

Det har varit en ganska bra dag. 
Förutom starten på den. Incidenten med kaffet. Och sen har jag tappat nageln på stortån. Den tån jag sparkade i en byrå för ett tag sedan. Jag hade väl nåt PMS-ryck. 
Ja så nu är jag utan tånagel på ena foten. Känns sådär. Men som man bäddar får man ligga. 

En hyfsat soft dag. Suttit ute i solen. Läst och slappat. 
Hämtade hem Emma och en kompis. 
Dom lekte medan jag städade lite. När kompisen gick hem dök en annan kompis upp och jag tog mig Emma o henne till gymmet. 
Dom var i lekrummet medan jag körde intervaller o lite annat. 

Hem och nu ligger jag som sagt i badet. 
Snart ska jag laga mat. Tänkte mig färsk pasta och sen nåt med svamp. (micke har vunnit några fina svampburkar i en golftävling ) Vet inte vad än bara. Men nåt ska jag väl få ihop. 

Ser fram emot en fredag i myskläder. 
Och vet ni...känner mig på bättre humör idag. Lovely ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar