torsdag 28 augusti 2014

Att förlora ett barn

Fick veta en sak i morse som gjorde mig oerhört ledsen. 
Inte för att jag privat känner personen som har drabbats av sorg men det är någon jag följer varje dag i sociala medier. Blogg och insta. 
Jag känner med henne eftersom jag själv har en son i hennes ålder och att förlora ett barn på ett så onödigt , tragiskt och ledsamt vis smärtar mitt hjärta. 

Var tvungen att skriva till Patric i morse. Kolla så att han var ok. Att han mår bra. 

Jag vet inte hur jag skulle kunna överleva om jag förlorade mina barn. 
En hemsk tanke. 
En smärtsam tanke. 

Det gör ont i mitt hjärta. ❤




Idag skiner solen här. Känns som en härlig sommardag. 
Då passar det med lite bad. Fast i simhallen. 
Vi tar med oss lite fika ( Sean bananmuffins ) och så övar vi på simning och åker vi rutschkana.

Emma och jag bakade igår. Hon döpte det till Sean Bananmuffins. 
Chokladmuffins med banan. 
Och idag gillade Sean Banans sida det på instagram. Kul. 






Igår ändrade jag min krönika och skrev om att tre ibland tyvärr är en för mycket. Om mobbning. Att vi vuxna måste vara bra förebilder osv. 
Idag var det en insändare om det i tidningen. Fast i Barran. 
Alltså ett väldigt viktigt ämne att ta upp 


Min krönika kommer dock imorgon. I Östran. 

Visa någon lite omtanke idag. Det finns alltid någon som behöver lite extra kärlek...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar