måndag 11 augusti 2014

Kaffe på sängen

Den här dagen har gått så himla snabbt. Emma och Micke var här förut och fikade. 
Emma spelade Lär dig läsa-spel på paddan. Hon är superduktig och läser hur bra som helst nu. 


Jag har sovit i princip hela dagen. Fick i mig lite mat förut. 
Och nu kvällsfika. 
Lyx med kaffe på sängen 

Har väldigt ont i örat. Får en hel del mediciner. 

Känner mig lite uppgiven. Trött på allt. Är nära att bryta ihop. Less på det här förbannade örat 
Känner att jag håller tillbaka massa jobbga känslor hela tiden
Är väl rädd att verkligen falla ihop, att luften ska gå ur mig totalt om jag känner efter för mycket. 
Fast, ska jag bryta ihop ska jag ju göra det nu när jag ändå ligger på sjukhus. Hehe

Men nä. Biter ihop. Imorgon är en annan dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar