fredag 29 augusti 2014

Improvisera

Maten jag gjorde nu ikväll blev sjukt god. Ibland är det bra att improvisera lite och kul när man hittar nån ny rätt som man kan göra. 
Svingott blev det iallafall. Och jag har matkoma. Som vanligt. Varför lär jag mig aldrig? Varför kan jag inte äta lite? Varför måste jag alltid ta mer. Det är nåt tics jag har. Hur mätt jag än är så måste jag ta mer. Och efteråt måste jag säga typ 100 ggr:
-Nä fy vad mätt jag blev. 
-Gud vad mätt jag är
-Usch. Min mage
-Jag kan inte röra mig
-Nä fy vad mätt jag är 








Jag blev så jäkla glad innan. Så där töntigt nöjd. Manne, som är med i pappapanelen på Nyhetsmorgon gillade en bild på min insta. Wow! 


Jo men så att e... ;)

Nu ostbågar, vin, kaffe och choklad. Lite gott o blandat helt enkelt. 

Imorgon vankas lördagsmys med Emma o Alva. Vi ska åka buss in till stan. Tokige Ture. BR och Mc Donalds är på schemat. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar