fredag 1 augusti 2014

Panik

Det har verkligen varit en soft dag. Har försökt hålla humöret uppe men det är svårt när örat inte vill som jag vill. Bultar rinner o gör ont. 
Skit oxå 

Vi åkte till McD förut idag och käkade lunch. Sen tog vi en glass och satte oss i hamnen. 



Jag var helt slut. Ville bara hem och sova. Det gjorde jag oxå. På en filt ute i solen. 
Micke o Emma byggde med lego som han hade när han var liten. 



Emmis och jag drog till mamma en runda på en kaffe. 
Jag gick hem och vilade en stund till. Låg ute i soffan på trädäcket och tittade på Emma när hon hoppade. 



Nu ikväll kom Patric hem. ❤
Kvalitetstid med båda mina barn. Underbart. 

Pratade med min vän Helena nu ikväll. Idag bor hon första natten i sin nya lägenhet. Är så glad för hennes skull att allt har gått så bra. 
Skönt med vuxna människor som kan separera som vänner och sköta allting vuxet och moget. Som respekterar varandra och barnen.  ❤

Nu sitter jag på inglasade altanen. Dricker kaffe och njuter av lugnet o ännu en härlig sommarkväll. 
Patric duschar och Emma ser en film. Samtidigt som hon ritar. Hon designar kläder. Otroligt duktig är hon. 
En kreativ liten tjej med konstnärlig ådra. 

Hon fick mitt hjärta att hoppa extra förut. Eller egentligen nästan att stanna av rädsla. 
Vi var i köket alla tre. Patric, jag o Emma. 
Hon satt och pratade med Patric bär hon plötsligt fick panik. 
Hon fick ingen luft. Hon hade satt i halsen. 
Jag hann inte riktigt fatta men när jag såg rädslan o paniken i hennes ögon så blev jag rädd. 
Hon stoppade själv fingrarna i halsen. Två gånger och en liten chipsbit kom till slut upp. 
Usch vad läskigt. Hua!
Men hon var så duktig och tur att hon reagerade snabbt själv med att stoppa fingrarna i halsen. 

Nu ska jag fortsätta njuta av kvällen ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar