torsdag 14 augusti 2014

MiniTri

I går var det stor folkfest i stan. 
Jäklar vad folk det var överallt längs vägarna för att heja på deltagarna. 
Så himla kul när det händer lite och fantastiskt att alla är så engagerade i stan och vill ut stötta, klappa, skrika och heja.


















I morse gav jag mig ut på en joggingrunda. Orkade bara 4 km. Och sakta gick det. Men jag klarade inte ta i för mycket eller springa på snabbt. 
Är glad att jag tog mig ut iallafall. 

Jag har städat lite här hemma idag. Tvättat alla Emmas "gamla" höst o vinterkläder som jag nu har sålt. Det gick snabbt. 
Snart dax för en tur till Ullared o inhandla lite nytt. 

Vi har varit hos mamma o pappa på en fika. 
Har haft lek o gos med Sigge. Även klippt hans päls lite. 
Emma har haft sin kompis Nina här. 
Dom skrattade så mycket när dom lekte så jag själv gick med ett stort leende när jag städade. 


Än så länge märker jag inte av giftbehandlingen. Är inte mer gungig än vanligt. 

Örat däremot gör ont och rinner precis lika mycket än. Irriterande. 
Jag känner mig rysligt trött hela tiden. 

Nu sitter jag på den inglasadealtanen. 
Mitt favoritrum. Älskar verkligen att sitta här...

En filt. Tända ljus. Och bara njuta av tystnaden...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar