tisdag 19 augusti 2014

Förskoleklass

Idag började vår lilla skrutta förskoleklass. 
Spännande att få komma till en skola och känna sig stor men helt plötsligt vara minst. 
Tror dock att jag "lider" mest. Tyckte hon kändes så liten när hon satt där på sin plats i klassrummet idag. Mammas lilla tjej ❤

Vi startade med lite info i klassrummet. Sen ut på skolgården för lite sång och uppträdande. Och så tårta på det. Mysigt. 
Hon har verkligen en underbar fröken och härliga fritidspedagoger. 
Emmas favorit sjöng och spelade gitarr när jag hämtade henne idag och Emma dansade och såg så lycklig ut. Så härligt att se. 





Det har varit en lugn dag. Jag mår inte bra. Vet fan inte vad det är med mig. Trött. Låg. 
Ska ringa läkaren imorgon...igen. 
Det här suger. 
Har kommit en rejäl "jag orkar inte med den här jäkla sjukdomen och mitt förbannade kladdiga, prassliga öra"-svacka. 

Gav mig ut och sprang nu ikväll. 
Skönt o rensa tankarna. 
Orkade "bara" 4 km men det gick iallafall lite snabbare. 


Nu ska jag snart sova...Har längtat efter sängen sedan jag klev upp i morse. 
Go natt ❤


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar