lördag 30 augusti 2014

Berg-och dalbana

I dag är jag trött. Inte i form alls. Det går upp o ner. Väldigt mycket berg- och dalbana i mitt liv. 

Har sovit dåligt inatt. Jag påverkas väldigt mycket av för lite sömn. 

Ligger utslagen på soffan. Har ont i och   bakom örat. Värker som fanken. Tända ljus överallt. Onyttigt på bordet.  Vi väntar på Fångarna på fortet. 
Emma leker med sin ny designgrej hon köpte idag. Man kan göra egna kläder till sina dockor. 
Emma har sagt länge att hon vill bli designer så den här grejen passade henne perfekt. Och hon är verkligen duktig. 






 
Vi har lånat Alva idag och jag tog med tjejerna in till stan. Väldigt mysig dag med två härliga tjejer. 





Körde Micke till en klassfest förut. Hans gymnasieklass har återträff. 
Så Emma o jag har mammaEmma-mys.
Älskar att hänga med denna underbara lilla tjej. ❤

Förstår inte hur man kan göra sina barn illa. 


Det gör mig vansinnig att läsa sånt. Ett litet försvarslöst barn. Hemskt!

Jag tror jag ska lägga mig tidigt idag. Imorgon är en ny dag. Jag bestämmer att det ska bli en bra dag ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar