fredag 8 augusti 2014

Stadsfest

Japp, då är den igång, stadsfesten. 
Underbart att det hände något i vår lilla stad. 
Även om jag tyckte det var lite väl hög musik på tivolit Hahaha
Gammal i gaggig. Och extremt känsliga öron för tillfället. Ja eller ett iallafall. Det andra är ju i princip "dött". Ur funktion. 
Jag går med mina små tussar i öronen som jag byter 2-3 ggr i timmen för att dom är genomblöta. 

För har jag inte en tuss i örat så rinner det ner på mina kläder. Japp. Så illa är det. 
Inte helt kul att gå med öronvax på kläderna ;)

Emma var lycklig igår. Hon fick åka karusell och fika nere i hamnen. 
Läppen ser rätt läskig ut men det verkar läka fint och ska nog snart bli bra igen. 

Idag softar vi hemma en stund. Jag ska till gymmet en runda. Sen ska Emma sova hos farmor. 
Micke ska jobba och jag ska hänga lite med ungdomarna. Mys ❤

Och så ska jag kolla på Martin Stenmarck. Mums ;)

Känner mig lite orolig i kroppen. Ledsen över måndag. Jag är ingen sjukhusälskare. Även om jag precis har skickat in en notis till insändarsidan i tidningen, om den underbara personalen på sjukhuset. 
Är inget fel på personalen. Inte sjukhuset heller. Bara jag som inte gillar att vara där. 
Och sen vet jag ju vad som komma skall. Det oroar/stressar mig. 

Men men...ikväll ska jag ha kul. 
Måndag e en annan dag....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar