onsdag 6 augusti 2014

Lycklig

Efter ett jobbigt dygn. Påfrestande på många vis med många tårar och mycket smärta har vi nu en glad och lycklig tjej igen. 

Nina, hennes bästis, kom med ett fint halsband. 
Alva o Wille kom med presenter. 
Moster Josse o Lina kom med glass och fina Monster high grejer. 
Gissa om Emma är lycklig. 
-Typ som att fylla år, sa hon. 

Tycker hon förtjänar det. Så otroligt duktig. 
Kan fortfarande känna smärtan och paniken när läkaren försökte sy med bara emlasalva som bedövning. Aj! På riktigt, AJ!
Och det gnager i mig och mitt samvete att jag höll i henne och lät honom göra det. 
Tur att denna dagen har gått så bra så hon går en positiv bild av sjukvården. 

Jag ska faktiskt skicka in en insändare och tacka ❤
Säger det igen. Så engagerade och fina människor som jobbar på sjukhuset. Tog t o m fram plåster och satte på Emmas gosedjur hon hade med. 


Läppen ser läskig ut och vätskar en hel del. Men Emma verkar må väldigt bra. 
Hon har lekt med Nina hela em/kvällen. 

Nina och Emma, så underbart att se dom tillsammans. Dom tycker så väldigt mycket om varandra. Leker så himla bra. 
Härligt att hon har en så fin och nära vän. Hoppas det håller i sig. ❤



Josse o Lina var här på en kaffe förut. Skönt att få sitta o babbla av sig lite. 

Nu ikväll tog jag ett glas rött och bara satt o softade på altanen. 
Suger i mig energi av det sista av sommaren. Snart är det höst...igen. 

Nu ska jag plocka fram lite chips o dipp och se en film. Because I'm worth it. 
Jag känner mig trött och matt. Helt slut. 

Over and out!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar