torsdag 28 augusti 2014

Älska idag, imorgon kan det vara för sent.

Simhallsbesöket var succé. Vi åkte hem med en väldigt nöjd tjej. Lek o bus. Rutschkana , bubbelbad och så öva simning i stora bassängen utan flythjälp. 
Hon var superduktig. 
Hon simmade mellan Micke och mig. Benen flaxar hon mest runt med. Men hon flyter och tar sig fram en liten bit iallafall. 









Vi var nästan helt själva i simhallen. Lugnt o skönt. 

När vi kom hem blev det lite trädgårdsfix
sen drog jag ut o sprang. Behövde rensa tankarna. 
Orkade bara 4km


Det märks att min kropp inte är i form. 
Det är inte alls lika enkelt att springa som för några månader sedan. 
Hela jag är ur form. Trasig. 

När ska det vända?
Sen tänker jag att jag inte ska gnälla...det finns dom som har det värre. 

http://magdalenagraaf.se/fran-en-mammas-hjarta/

Läste nåt fint hos en vän. Så sant:

Vi har varandra till låns. Älska idag, imorgon kan det vara försent. 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar