måndag 4 augusti 2014

Thomas Sabo

I dag fick jag en försenad 40-års present. Det kom ett fint paket på posten från någon som betyder väldigt mycket för mig. Tack ❤
Ett armband från Thomas Sabo. I löööve it. 




Dagen blev minsann bättre än den började. 
Jag har varit vaken flera ggr i natt. Örat har runnit enormt mkt. Varning för känsliga läsare. Men det kommer gegg, typ som snor ibland. Oftast bara rinnande vätska. Sen ibland gegg. Usch. 
Jag hade ont i natt och hela vänster sida av huvudet, örat, kinden känns svullet. 
Det trycker och känns obehagligt. 
Jag är verkligen helt slut som artist. 
Jag tyar snart inte mer. Men men...snart vänder det. Eller hur?!
Bara en vecka kvar tills jag läggs in. 

Emma och jag drog till stranden i dag på fm. Picknick och mys
Sen "lånade" Gotte Emma så att hon och Alva kunde leka. 
Jag åkte till Helena på en fika. Hon har fått det väldigt fint hemma hos sig. 

Helgen som var har varit oerhört trevlig och rolig. 
I lö var vi bjudna till elitens sommarställe. 
Jäklar vad mysigt. Där vill jag bo!!!!

En så himla härlig dag, kväll och natt. Skrattade enormt mycket.
Underbart!
Önskar bara att örat inte bråkade så mkt med mig. Hade liiite svårt att slappna av även om jag gjorde mitt bästa. 

Det var poolhäng och bad ( Jaa helt galet. Jag badade )
Lunch. Musikquiz. Fika. Skratt. Sång. Middag. Dans. Sång. Lena PH-show med kvast. Skratt. Dans i ladan. Lek med rockring. Ja ni hör ju. En galen kväll. 
Jag tror minsann jag måste skaffa mig en rockring. 

Igår körde vi frukost och poolhäng innan vi åkte hem.
Sen tog vi med ungdomarna till Borgholm. Kollade After beachen. 
Gick en runda. Åt middag. Tog en glass

Sen blev det soffan och en film. Bra söndag och som sagt, en fantastisk helg. 
























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar