lördag 23 augusti 2014

Lycklig

Nyss somnade en liten prinsessa lycklig i sin "nya" säng (ärvd av kompisen Alva).
Vi köpte ny spegel (100:- på Rusta) och lite andra grejer (små boxar med fjärilar 49:- oxå på Rusta) idag som hon själv varit med och inrett, bestämt vart det skulle vara osv. 

Hon har nog sagt, utan att överdriva, typ 100 ggr idag:
-Jag älskar min nya säng
Och
-Å vad fint rum jag har. 








Härligt att se henne så lycklig. 
Hon somnade direkt hon la ner huvudet på kudden. ❤

Hon är så rolig. I morse sa hon att hon ville ha spa ikväll. Självklart så ordnade vi spa. 
Tända ljus, lite tilltugg, fotbad, gurkor i ansiktet och så massage. 
Vilken liten livsnjutare hon är. 
När hon behövde nåt satt hon och ropade på Micke:
-Betjänten. Betjänten. 
Hahaha Hon har humor oxå. Underbart!





Igår var hon så söt. Då grejade hon inne i sitt rum. Sen kom hon ut och sa
-Mamma jag har fixat mig 



Sen hade hon och hennes kompis disco i vardagsrummet. Dansade loss som om det vore det mest naturliga i världen. 
Härliga ungar ❤

Jag är trött. Har ingen ork eller lust med nånting. 
Det känns som att jag bara gör saker för att jag måste eller borde. 
Jag orkar inte känna eller tänka. 
Går runt som en robot. 
Noll energi. 
Hur hittar jag lusten och energin igen?

Varje morgon när jag vaknar längtar jag bara efter att gå och lägga mig igen.
Jag känner mig alldeles tom...

Lördag idag. Kanske borde man hitta på nåt kul då. Göra nåt lite extra. 
Men nää jag orkar inte. Jag satt ute i solen och tog en öl tidigare. Det var lyxen för idag. 


Just nu känns det som att sängen blir en otrolig lyx för min trasiga kropp och knopp. 

Gonatt ❤


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar