tisdag 26 augusti 2014

Bloggpaus?

Nu när jag skulle börja skriva detta inlägg stirrade jag länge på en blank sida. Kunde inte komma på nåt att skriva om. 
Funderar faktiskt på att pausa bloggandet. Vet inte om jag tycker det är kul längre...

Lika trött idag. Dock på lite bättre humör.
Känns inte lika "svart" idag. Även om jag fortfarande helst bara vill dra täcket över huvudet och vakna när allt är bra igen. 

Det har varit en lugn o skön dag. 
När Emma hade gått till skolan så satt jag och knåpade på krönikan. 


Hämtade sen Emma. Vidare till Ikea för lunch och sen köpa förvaringslådor till hennes rum. Och så valde Emma fina ramar till rummet. Tre stycken. Nu ska hon bara välja kort att ha i dom. 



Vi tog även en tur till bibblan för att låna fler böcker av Nelly Rapp. Emmas favorit "läsa högt"-böcker. 
Jag gillar dom faktiskt oxå. Så mysigt att läsa för Emma. 

Hem och slappade. Emma cyklade till en kompis. Jag började läsa böckerna om Mr Grey, igen. 
Härligt att drömma sig bort en stund ;)


Antar att det kommer bli som med Twilightböckerna. Inga som helst problem att läsa dom flera gånger. 

Nu ikväll drog jag ut och sprang en liten runda. Behövde rensa tankarna. Orkade bara 4km. Men 4 är bättre än inget. 

Funderat faktiskt på att dra till gymmet imorgon. Har blivit dålig på att gå dit. 
Tror jag kommer bli piggare o få mer energi om jag börjar träna lite igen. 

Nu orkar jag knappt hålla ögonen öppna. 

Natti ❤


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar