söndag 24 augusti 2014

Bad day

Ingen bra dag i dag. Orkar varken svara i telefon eller på sms. Inget illa ment till er jag inte har svarat. Jag orkar bara inte. 
Idag är en sån där dag när jag varken orkar eller vill vara  trevlig eller glad. Orkar inte ens ta på fejksmajlet. Har inte lust att svara på frågan om hur jag mår. Orkar inte förklara eller berätta. 
Varken orkar eller vill vara ett stöd för andra idag heller. Eller höra på andras problem eller sjukdomar. Idag känns det som att mitt egna är jobbigt nog. 
Orkar ingenting. Idag vill jag stänga in mig och bara vara.
Hoppas ni förstår. Jag är inte alltid så stark som alla tror. 
Men jag oroar mig inte egentligen. Mina riktiga vänner förstår och finns där ändå. 

Lägger min energi på Emma idag. Vi städar och rensar i hennes rum. Och vi har legat länge och bara gosat i hennes nya säng. 

Så härligt att se henne så lycklig och så entusiastisk över att fixa och få fint. ❤

Nu ska vi äta lunch ,sen rita ,sen fika och se en film. Det har Emma bestämt. 
Skönt när nån annan kan bestämma åt en ibland hehe




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar