söndag 17 augusti 2014

Utomhusbio

I eftermiddag drog vi på utomhusbio på Lindö. Åååå vad mysigt det var. 
Varför har vi inte gjort detta innan i sommar?
Vi gosade in oss under filtar, hade god fika med och tittade på Frost. 
En otroligt trevlig tillställning. Och gratis dessutom. 





Nu ikväll har Patric och Tilda varit här. Jag gjorde Thaimat.

Nu har dom åkt hem. Emma sover. Jag ligger i soffan. Slötittar på en film men ska snart krypa ner. 
Trött som ett jon. 

I fredags och idag fick jag värmande sms av två av mina vänner. 
Tack för er omtanke ❤
Den ena av dom träffade jag bara en kort stund igår. Ändå hann hon se att jag inte mådde så bra. 

Jag mår inte så bra. Men jag vill inte gräva ner mig. Jag försöker nog förtränga hur jag egentligen mår men jag orkar ( vågar ) inte riktigt känna efter. Tänker hela tiden att vad har jag att gnälla över. Det finns dom som har det 100 ggr värre. 

Tänk vad ett fucking litet öra kan ställa till det. 

Imorgon är det en ny dag och en ny vecka. ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar