tisdag 4 augusti 2009

Tåbira

Nå´n i familjen har grym tåbira...hm...måste nog gå o tvätta fötterna ;)
Det är för att jag gick en lååång promenad utan strumpor i skorna ...

Emma o jag hälsade på pappa MU på hans jobb , sen åkte vi till Mc Donald´s och käkade och så vidare till våra vänner N & C och hälsade på. Lilla Agnes var så liten. Helt sjukt vad man glömmer snabbt. Kan knappt minnas att Emma har varit så liten ;)
Deras son Alexander som blir 2 år i november kändes genast jätte stor mot Emma o Agnes ;)
Ååå kan få ont i magen bara jag tänker på hur fort det går. Går alldeles för fort. Kommer väl bara säga svisch så ska Emma börja dagis, sen står hon med ryggsäcken och ska gå första dagen till skolan, högstadietid med massa jagande pojkar ( och en nervös pappa MU ) och sen så ska det vara studentfest, sen blir det bröllopstal, och rätt vad det är så är jag väl mormor?! Neeej....stanna tiden! Emma ska alltid vara mammis o pappis lilla tjej. ( nu börjar jag nästan gråta...)

Läggdax, har en enorm huvudvärk!

Sweet dreams!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar