söndag 2 augusti 2009

Emma har flyttat ut



















Det blev ett lååångt men roligt och trevligt kalas idag. Käk, fika, lite bad i poolen, ( men inte jag...jag är en badkruka ) solning, kubbturnering, FF-matchen på tv, mat igen och fika ;)
Amanda fick en fåtölj av oss och ett kuvert med pengar.
Innan vi drog till kalaset så hade vi en lugn förm. i trädgården och så satte vi in Emmas säng i hennes rum.
Så nu ligger hon o sussar första natten i eget rum. Emma har flyttat ut. Känns konstigt! Jag är trött och ska krypa ner tidigt. Kan tänka mig att det kan bli en tuff natt med mkt spring från vårt rum till Emmas. Rummen ligger vägg i vägg men det blir ju lite annorlunda från att ha haft henne precis brevid sängen.
Men håller tummarna för att det går bra och att hon kan sova och känner sig trygg i sitt rum. Blir det allt för tufft inatt så får hon krypa ner mellan Mammis och Pappis ;)
I veckan som kommer har jag o Lina godis fritt...undra hur det kommer gå?! Men...räknas salta pinnar som godis?
Nu är det läggdax för Malle MU...gääääääsp!
Natti natt!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar