måndag 31 augusti 2009

Lyx...

...när man kommer hem efter 1timmas promenad och får sätta sig vi ett dukat bord och få maten serverad. ( tack älskling )

Nu ska jag ta mig en välförtjänt vila efter maten. Emma har haft en bökig natt och vaknat ett antal ggr.
Inatt svor jag rejält åt Gud. Tror fan inte han finns. Jag har bönat o bett så ofantligt många ggr att Emma ska sova en hel natt, eller åtminstone 4timmar i sträck men näe...han skiter fullständigt i mina böner. Eller så finns han helt enkelt inte. Svårt att tro det iaf när man läser om alla barn som far illa. Hua!

Eller Jo...en gång har han lyssnat på min bön...det var när jag bad att provrörsbefruktningen skulle lyckas. Och det gjorde den ju. Ett mirakel! Så, jag kanske inte får hata "han där uppe" allt för mkt ;)
Får väl se om han hör min bön den dagen det är dax att köra upp. Om jag kuggar skyller jag på honom ;)
Hm...det blev mkt snack om Gud i denna bloggen. Trots att jag eg inte tror att han finns. ( Gud läser väl inte bloggar? )

Mamma plockade äpplen i vårt trädgård förut o ska bjuda på sin magiskt goda äppelpaj sen. Och efter det så drar vi och tränar.


Skickar grattis kramar till Pillan som fyller år idag. Hurra! Hurra! Hurra! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar