tisdag 25 augusti 2009

Fam Trött

Det blev en lång natt! När MU o Patric väl kom hem satt vi o pratade ett bra tag. Synade Patric från topp till tå. Jag ville att vi skulle åka in till läkaren direkt men , som många vet, Patric går ogärna till läkaren så det var omöjligt att få honom till det. Han ville sova på saken.
Han hade ont i bröstet, ryggen, armen och ena tummen. Kände sig allmänt mörbultat. Vilket jag förstår. Det kunde gått riktigt illa. Dom hade sparkat honom i huvudet, på kroppen flera ggr trots att han låg ner. Usch. Jag börjar gråta bara jag tänker på det!
Hur kan man sparka och slå på en annan människa?

Ingen rolig natt. Har inte kunnat sova. Har känt mig stressad och orolig.
Var uppe vid 7 och pratade med Patric och tänkte ringa läkaren men han var så trött så han ville sova ett tag till. Hela familjen tog sovmorgon och vaknade vid 10.30 ( Mu o Emma la sig efter hennes frukost ) Vi behövde nog sova.
Emma verkar må bättrre idag. Skönt! Är nog tänderna som spökar trots allt! Hoppas det, så det inte är nå´n förkylning på G. Babysimmet börjar ju imorgon.

Nu ska jag väcka Patric och titta hur han mår. Mammas "lille" älskling!

Jag vet att jag tänker helt fel men ååå vad jag vill leta upp dom grabbarna och ge dom vad dom tål. Dom ska inte underskatta inte en tränande morsa som vill skydda sina barn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar