tisdag 11 augusti 2009

En regnig dag

Idag har vi hunnit med en hel del känns det som. Jag drog iväg tidigt för körlektion, som jag körde utmärkt, sen pluggade jag en stund tills MU o Emma hämtade upp mig. Vi tog en fika, handlade och sen var vi och gjorde pass åt Emma. Passtanten var sååå nöjd med Emma. Korttagningen lyckades på första försöket. Emma satt själv på en pall och tittade nyfiket på allt ;)
Sen bar det av hemåt. Vi har käkat och mest bara tagit det lugnt. Emma har lekt i sitt rum. Hon har bara så svårt att bestämma vad hon ska leka med, vill gärna leka med alla saker på en o samma gång ;)
Nu blir det käk för Emma se´n ska vi lägga oss o vila.

Dom här skorna fick Emma av pappa MU idag. Liknande hennes förra , som nu har blivit för små, fast dom här har både rosa och silvriga ränder. Coolt ;)
Tror jag ska lägga ut dom gamla på Tradera. Ser knappt använda ut och kartong o allt finns kvar.

Dax att hänga upp dom här tavlorna i Emmas rum nu. Var ett bra tag sedan jag gjorde klart dom. Men bättre sent än aldrig.






Emma gillar verkligen att sitta o leka i sin kudd & myshörna ;)
Middagsdax!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar