söndag 30 augusti 2009

Loppis

Idag har vi stått på loppis. Vi sålde riktigt bra. Över 1200 kr trots att mkt bara var "skräp" i våra ögon ;) Men folk köper verkligen allt på loppis...


Vi gjorde några rejäla fynd till Emma idag oxå. En PO.P overall som knappt såg använd ut för 80 kr.
Jätte fina leksaker som verkligen såg NYA ut för 15 kr st...En bondgård med djur som låter och som spelar melodier för 30kr. Pinsamt billigt nästan!

Emma med sina nya leksaker ;)

Ja man kan göra fynd ibland. Konstigt, jag som alltid sagt innan att jag aaaaldrig skulle handla på loppis ;)
Och igår fyndade jag på Åhlens. Det var halva reapriset på vissa leksaker så jag köpte spann, spade, räfsa och fina formfigurer för 25kr. Emma har fått en sandlåda gratis av ett par som inte ville ha den. ( tack Nina för att du tipsade oss ) En jättefin träsandlåda med lock till.
Nu ska vi bara ha en liten rutschkana till henne oxå ;)

MU jobbar, Patric är på fotboll och jag o Emma ska ha en myskväll.
Så nu blir det kaffe och glass. Mmmmm .... Emma får hoppa över kaffet, men lite glass vill hon nog gärna smaka. Det är stor risk att hon blir lika stor glassälskare som sin pappa :)

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar