onsdag 26 augusti 2009

Ont i fötterna

Syrran o jag har gått en extremt lång promenad. Nästan 2 timmar. Tog en kort paus hos MU på jobbet o tog en kaffe.
Skulle behöva ha ett fotbad nu för mina fötter värker. Ska försöka tvinga min son att ge mig fotmassage ;)

Tidigare idag var det babysim. Syrran tog några bra bilder på Emma. Här är 2 som jag "lånat" från hennes blogg . ( Tack tack...)



Nu ikväll har jag haft myskväll med båda mina barn. En soft o lugn kväll. Härligt!
Nu ska jag plocka lite här hemma sen blir det sängen. Ska ha körlektion imorg bitti. Nice!
Helt sjukt...nu är det inte långt kvar till Thailand! Våra vänner Matte o Lotta från Sthlm ska oxå dit samtidigt och ska bo bara 1,5 tim ifrån oss så vi ska träffa dom där. Fan va kul!
När jag har fått mitt körkort ska jag köra till Sthlm och dra med Lotta ut på shopping. Hon ska få hjälpa mig att hitta coola grejer till rummet vi ska fixa nere i källaren. Lotta e grym på inredning!
Snart dax för min skönhetssömn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar