söndag 2 augusti 2009

Språkinlärning

Min sambo och jag talar inte alltid samma språk...aaaarrggghhh...vi har lite problem att förstå varandra ibland. Suck!

Misstänker att det är PMS på G för mig...IGEN! Va f**n! Först har man ägglossning, sen 1 vecka INNAN mens börjar PMS skiten att krypa på. Sen kommer mensen och när den väl är över är det ägglossning kort där efter igen....ååååå hur många dagar på 1 månad får man eg vara fri och glad?

Vet inte vad jag drömde imorse. När MU o Emma kom in och väckte mig frågade jag : Sover dom andra?
Vilka?
Haha trodde väl fortfarande vi hade gäster i huset, eller så tänkte jag väl på alla dammråttor. Är läge att storstäda här hemma igen! Suck!
Usch...idag har jag en gnällig dag. Huvudvärk, trött, seg, lipfärdig, lite smått irriterad och bråksugen.
Då vill man ha nå´n som förstår en, som vill krama om en och älska en trots att man har PMS. Men, vem förstår en PMS kossa? Jag förstår ju inte mig själv ... ;)

Om ni inte älskar mig på riktigt så håll er undan idag...risk för gräl annars hahaha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar