tisdag 18 augusti 2009

1 2 3 4 5 ...

... 6 7 8 9 10

Vad jag gör? Jo jag räknar till 10 om & om igen. Har gjort det ett antal ggr idag. Man ska ju göra det sägs det om man är arg och håller på att tappa tålamodet.
Emma är sjuk, I know, men får man vara hur pipig som helst bara för att man är sjuk?
För stunden har hon ingen feber, alvedon i kroppen, men hon vill bara bli buren. Ingenting är bra..suck...Inte ens mitt ena bröst som hon har älskat mer än nå´nting annat duger. What?!
Som sagt, det gäller att ha tålamod. Har bitit ihop käken hårt så många ggr idag ( istället för att skrika ut min frustration ) så nu känner jag mig stel i hela ansiktet.

Funkar det att räkna till 10?
Näe...verkligen inte!

Men , det är bara att forsätta att bita ihop, lite kramp i käkarna har väl ingen dött av!

So help med God!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar