lördag 1 augusti 2009

Fotograf

Ja, har börjat knäcka extra som fotograf ;) Idag visas mina bilder från Lena PH & Orup i Östran.
Inte illa!

Kvällen igår var mycket lugn. En perfekt slapparfredag!
Idag gick jag upp tidigt med Emma så att pappa MU skulle få sova lite. Är mysigt att vara uppe med henne på morgonen. Hon är så go och glad. Men oj, nu får man verkligen vara med i svängarna. Hon far överallt med sin gåstol och lyckas få tag i allt hon inte ska få tag på! Hm... Nu börjas det!
Dax att ta tag i träningen ordentligt så man får upp flåset. Lär väl bli en hel del springande efter lilla madam kan jag tro ;)

Idag blir det en familjedag...vi ska umgås o ha det trevligt. Blir en tripp till stan, fika, fixa med presenten till syrran som fyller 15 imorgon, köpa ny bilbarnstol till Emma, flytta in Emmas säng i hennes egna rum.
Sköterskan på BVC trodde att det kunde vara dax för Emma att sova i eget rum nu. Hon trodde vi stördes av henne o hon av oss. Så förhoppningsvis kanske hon sover bättre om nätterna nu snart!
Men...åh, suck...det är ångestframkallande att flytta in henne i eget rum. Separationsångest!
Men men...nå´ngång måste man ju ta det steget oxå ;)

Nu ska jag snart dra iväg o svettas lite. Dax för ett E-line pass.

Ha en fantastisk dag!

Skickar en tanke till min vän PJ som skall vara tärna idag samt hålla tal på sin systers bröllop...jag vet att hon är suuuuper nervös, men det kommer gå bra.
Pssst...Gå försiktigt bara så du inte ramlar i kyrkan...hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar