måndag 10 augusti 2009

Igelkottskit...

...fanns det gott om bakom vår soptunna. Skulle rulla ut den inför soptömningen imorg bitti och upptäckte att det låt bajskorvar överallt. Vidrigt! Jag vägrar plocka upp skiten! Sambon sa att jag fick välja mellan skiten eller att tömma vår snigelfälla. F**n va oschysst!
Isåfall väljer jag sniglarna...
Tror jag ska ringa syrrans son imorgon och anlita honom för lite mer "barnarbete". Förra veckan plockade han äpplen i vår trädgård, undra om han är sugen på att plocka igelkott skit? ;)
Eller jag vet, den som ställer tillbaka soptunnan får göra rent ;) ( jag kommer total ignorera tunnan tills sambon har ställt tbax den hihi )

Jisses...jag är sjukt trött...Hur ska jag orka hålla mig vaken och se Prison Break?
Imorgon är det upp o hoppa och dax för körlektion igen ;) Och sen ska jag stanna kvar en stund o plugga lite.

Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar