torsdag 27 augusti 2009

Godmorgon

God? Njae...jo det ska vara frukosten då. Den var god. Men annars känns det inte som en god morgon. Hade det inte varit för en efterlängtad körlektion så hade jag mer än gärna sovit bort denna morgon.
Emma kom in till vår säng vid 4 imorse, då höll hon låda i 1,5 tim innan hon somnade om. Hon är så envis. Jag ska ligga jätte nära henne helst med mitt ansikte nära hennes och så pillar hon på min mun, näsa etc. Varje gång jag vände mig om o trodde hon hade somnat så blev hon sur igen och det var bara att vända tillbaka. Hm...hur ska det här bli? 8 mån och redan envis som en åsna. Hon vet vad hon vill tjejen. Borde väl tycka att det är bra att hon har en vilja men just nu hade jag velat att hon bara tyckte och gjorde det jag vill ;)
Så summan av kardemumman är att jag är trött. Känner mig berusad. Snurrig och sluddrig...skulle kunna åka fast i en alkokontroll ....

Måste rycka upp mig nu. Har dubbel körlektion inne i city. Då måste man vara pigg och snabbtänkt. Eh...med andra ord redan kört för mig. Snabbtänkt har jag inte varit sedan jag blev gravid och inte pigg heller för den delen.

Höpp höpp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar