torsdag 27 augusti 2009

Att folk orkar

Halkade in på en blogg av en slump. Det är en gravid tjej som skriver och hon skriver rakt och ärligt och det hon verkligen känner. Hon trivs inte med sig själv just nu och gillar inte att vara gravid. ( I know the feeling ) Hon använder bloggen för att lätta lite på sina känslor, tankar o funderingar. Men mest så är hon nog ironisk och inte alls så hemsk som det kanske låter.
Men då går folk in och kommenterar om att hon borde skriva något positivt nå´ngång , att hon borde vara glad att hon är gravid etc. Hm...jag fattar inte det där. Det var likadant när jag hade min blogg på Aftonbladet. Där kommenterades det hej vilt om det jag skrev. Visst, man måste kunna ta kritik, fine, men VARFÖR fortsätter man att läsa en blogg där man inte gillar det som skrivs?!

Undra hur många det är som läser min blogg som egentligen hatar det jag skriver??? Hahaha
Kanske ska skriva nå´t riktigt provocerande imorgon för att se om jag får några ilskna kommentarer ;)

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar